Nejčastější dotazy k mobilním tarifům
Jak si objednat mobilní tarif?
Jednoduše odešlete nezávaznou poptávku nebo kontaktujte naše zákaznické centrum. S přechodem k nám vám rádi pomůžeme.
Pokud si nepožádáte o převod svého čísla, nové číslo vám přidělíme automaticky.
Je to opravdu neomezené?
Neomezené volání dáváme na čísla, která začínají 2,3,4,5,6,7 a 91. Volání na čísla začínající 1 a 8 kromě 800 a 9 je za peníze.
Neomezené SMS doručujeme zdarma na čísla, která začínají 2,3,4,5,6,7.
Volání je účtováno v režimu 60+1
Zákaznická zóna
Ve specializované zákaznické zóně pro mobilní služby si můžete upravit nastaveních svých mobilních služeb
VSTUP do zóny. Heslo do zákaznické zóny je přednastaveno na PUK1, který zjistíte na své SIM kartě.
Ceník
Kompletní ceník včetně informací o volání v zahraničí (Roaming) a do zahraničí naleznete
ZDE.
Volání v síti ZDARMA?
Ano. Hovory v celé síti Laudatio jsou za 0 Kč a nezapočítávají se do volných minut. Převeďte celou rodinu a volejte neomezeně i s tarify Laudatio 50
Můžu tarif změnit?
Ano. V případě, že vám zvolený tarif nevyhovuje, lze ho 1× měsíčně změnit na jakýkoliv jiný z naší nabídky.
Mohu využít eSIM?
Je nám líto, ale eSIM nepodporujeme. Všechny naše SIM karty jsou ve formátu 3v1, a lze je vložit do libovolného telefonu ať se jedná o formát Standard, Micro, nebo Nano.
Mohu si přenést svoje číslo?
Samozřejmě. K převodu potřebujete kód
OKU, nebo ČVOP. Pokud chcete převést vaše stávající číslo, přidejte ho do poznámky v poptávkovém formuláři.
Pokud si nepožádáte o převod svého čísla, nové číslo vám přidělíme automaticky.
Jsou mobilní tarify bez závazku?
Všechny naše mobilní tarify pro domácnosti jsou bez závazků. Vaše číslo si můžete kdykoliv přenést jinam a to obratem.
Jak je to s roamingem a voláním do zahraničí?
Roaming pro Evropskou Unii, Norsko, Lichtenštejnsko a Velkou Británii a Island Vám zapneme automaticky a budete za něj platit jako když jste jako doma, takže voláte a SMSkujete podle svého tarifu. Objem dat máte stejný. V tarifu Internet napořád můžete využít maximálně 20 GB.
Ceny pro zbytek světa a za volání do ciziny naleznete v ceníku.
Jaká je rychlost internetu v tarifu?
Naše tarify poskytují maximální dostupnou rychlost, kterou Váš telefon umí, což je u LTE 300 Mb/s a 500 Mb/s v tarifech které jsou s rychlostí 5G.
Po vyčerpání limitu vám automaticky zadarmo zapneme Internet furt s rychlostí 256/64 kbit/s, takže vám dál pojede Messenger, WhatsApp, Internetové bankovnictví, navigace nebo mapy. Pustíte si hudbu ze Spotify a Apple Music, a budete si moc dále prohlížet Facebook a mobilní verze webových stránek. Co vám na internetu furt určitě nepůjde, je streamované video.
Tarif 30000MB dat: 10GB plnou rychlostí, 20GB rychlost 2Mbps, po vyčerpání 256/64kbps
Tarif 40000MB dat: 20GB plnou rychlostí, 20GB rychlost 2Mbps, po vyčerpání 256/64kbps
Jak si zase můžu zrychlit internet?
Je možno si zakoupit balíček navýšení mobilních dat.
Co se bude dít po odeslání poptávky?
Pokud zákazník rovnou sám odešle poptávku, ozve se mu na vyplněný telefon pracovník zákaznického centra, aby se ujistil, že si zákazník vybral vhodnou službu a má všechny potřebné informace. Pokud je vše OK, zákaznické centrum zpracuje objednávku a připraví smluvní dokumentaci na jedné z našich poboček dle dispozic klienta. Cenu paušálu vám zkrátíme podle toho kdy SIM aktivujeme. Pokud si vyberete přenos čísla, tak se SIM sama aktivuje k datumu přenosu, o kterém Vám dáme 4 dny předem vědět.