Mobilní tarify pro každého



VSTUP do zákaznické zóny
AKCE listopad, prosinec
Neomezené volání
0 volných SMS
30 GB dat

449639 Kč

*cena po dobu trvání smlouvy
Neomezený 30GB+
Neomezené volání
Neomezené SMS
30 GB dat

699 Kč

Neomezený 40GB
Neomezené volání
bez volných SMS
40 GB dat

739 Kč

Neomezený 40GB+
Neomezené volání
Neomezené SMS
40 GB dat

799 Kč

Laudatio 50
50 volných minut
50 volných SMS
3,5 GB dat
volání v síti ZDARMA

259 Kč

Laudatio 50
50 volných minut
50 volných SMS
7,5 GB dat
volání v síti ZDARMA

389 Kč

Neomezený
Neomezené volání
Neomezené SMS
3,5 GB dat


449 Kč

Neomezený
Neomezené volání
Neomezené SMS
7,5 GB dat


549 Kč

Všechny tarify

Volání v síti Erbia je ZDARMA a není zahrnuto do volných minut.


Neomezené volání, bez volných SMS
Neomezené volání, neomezené SMS
30 GB dat + Internet furt
639 Kč
699 Kč
40 GB dat + Internet furt
739 Kč
799 Kč

Laudatio 50
Laudatio 150
Neomezený

50 volných minut + 50 volných SMS
150 volných minut + 50 volných SMS
neomezené volání i SMS
bez internetu
99 Kč
-
-
3,5 GB + Internet furt
259 Kč
299 Kč
449 Kč
7,5 GB + Internet furt
389 Kč
439 Kč
549 Kč
 Uvedené ceny jsou včetně DPH.
Při zřízení služby může být požadována vratná kauce ve výši 1000 Kč.

Nejčastější dotazy k mobilním tarifům

Jak si objednat mobilní tarif?
Jednoduše odešlete nezávaznou poptávku nebo kontaktujte naše zákaznické centrum. S přechodem k nám vám rádi pomůžeme. Pokud si nepožádáte o převod svého čísla, nové číslo vám přidělíme automaticky.
Je to opravdu neomezené?
Neomezené volání dáváme na čísla, která začínají 2,3,4,5,6,7 a 91. Volání na čísla začínající 1 a 8 kromě 800 a 9 je za peníze. Neomezené SMS doručujeme zdarma na čísla, která začínají 2,3,4,5,6,7. Volání je účtováno v režimu 60+1
Zákaznická zóna
Ve specializované zákaznické zóně pro mobilní služby si můžete upravit nastaveních svých mobilních služeb VSTUP do zóny. Heslo do zákaznické zóny je přednastaveno na PUK1, který zjistíte na své SIM kartě.
Ceník
Kompletní ceník včetně informací o volání v zahraničí (Roaming) a do zahraničí naleznete ZDE.
Volání v síti ZDARMA?
Ano. Hovory v celé síti Laudatio jsou za 0 Kč a nezapočítávají se do volných minut. Převeďte celou rodinu a volejte neomezeně i s tarify Laudatio 50
Můžu tarif změnit?
Ano. V případě, že vám zvolený tarif nevyhovuje, lze ho 1× měsíčně změnit na jakýkoliv jiný z naší nabídky.
Mohu využít eSIM?
Je nám líto, ale eSIM nepodporujeme. Všechny naše SIM karty jsou ve formátu 3v1, a lze je vložit do libovolného telefonu ať se jedná o formát Standard, Micro, nebo Nano.
Mohu si přenést svoje číslo?
Samozřejmě. K převodu potřebujete kód OKU, nebo ČVOP. Pokud chcete převést vaše stávající číslo, přidejte ho do poznámky v poptávkovém formuláři. Pokud si nepožádáte o převod svého čísla, nové číslo vám přidělíme automaticky.
Jsou mobilní tarify bez závazku?
Všechny naše mobilní tarify pro domácnosti jsou bez závazků. Vaše číslo si můžete kdykoliv přenést jinam a to obratem.
Jak je to s roamingem a voláním do zahraničí?
Roaming pro Evropskou Unii, Norsko, Lichtenštejnsko a Velkou Británii a Island Vám zapneme automaticky a budete za něj platit jako když jste jako doma, takže voláte a SMSkujete podle svého tarifu. Objem dat máte stejný. V tarifu Internet napořád můžete využít maximálně 20 GB. Ceny pro zbytek světa a za volání do ciziny naleznete v ceníku.
Jaká je rychlost internetu v tarifu?
Naše tarify poskytují maximální dostupnou rychlost, kterou Váš telefon umí, což je u LTE 300 Mb/s a 500 Mb/s v tarifech které jsou s rychlostí 5G. Po vyčerpání limitu vám automaticky zadarmo zapneme Internet furt s rychlostí 256/64 kbit/s, takže vám dál pojede Messenger, WhatsApp, Internetové bankovnictví, navigace nebo mapy. Pustíte si hudbu ze Spotify a Apple Music, a budete si moc dále prohlížet Facebook a mobilní verze webových stránek. Co vám na internetu furt určitě nepůjde, je streamované video.
Tarif 30000MB dat: 10GB plnou rychlostí, 20GB rychlost 2Mbps, po vyčerpání 256/64kbps
Tarif 40000MB dat: 20GB plnou rychlostí, 20GB rychlost 2Mbps, po vyčerpání 256/64kbps
Jak si zase můžu zrychlit internet?
Je možno si zakoupit balíček navýšení mobilních dat.
Co se bude dít po odeslání poptávky?
Pokud zákazník rovnou sám odešle poptávku, ozve se mu na vyplněný telefon pracovník zákaznického centra, aby se ujistil, že si zákazník vybral vhodnou službu a má všechny potřebné informace. Pokud je vše OK, zákaznické centrum zpracuje objednávku a připraví smluvní dokumentaci na jedné z našich poboček dle dispozic klienta. Cenu paušálu vám zkrátíme podle toho kdy SIM aktivujeme. Pokud si vyberete přenos čísla, tak se SIM sama aktivuje k datumu přenosu, o kterém Vám dáme 4 dny předem vědět.

Potřebujete poradit s výběrem?

Ano a chci se dostavit osobně na pobočku...
Adresa:

Kukaňova 2262
430 03 Chomutov

Telefon:
(+420) 474 721 000
E-mail:
info@grapesc.cz
Pondělí 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Úterý 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Středa 7:30 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Pátek na objednání
Adresa:

Volyňských Čechů 837
438 01 Žatec

Telefon:
(+420) 415 210 556
E-mail:
info@grapesc.cz
Pondělí 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Úterý 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Středa 7:30 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Pátek na objednání
Adresa:

Hilbertova 465
440 01 Louny

Telefon:
(+420) 415 658 103
E-mail:
info@grapesc.cz
Pondělí 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Úterý 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Středa 7:30 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Pátek na objednání
Ano, zavolejte mi, prosím.

O nás a společnosti

Férový poskytovatel

Neměnná cena po dobu trvání uzavřené smlouvy.      Co slíbíme, to dodáme.
Věříme, že u nás rádi zůstanete.

Spokojený zákazník

V GRAPE SC, a.s. děláme vše pro to, aby všichni naši zákazníci byli spokojení.
Jste pro nás vždy na prvním místě.

Budoucnost

Jsme tu pro vás již více než 20 let
a neustále rosteme. 
A rozhodně v tom budeme pokračovat.

Možnost volby

      Změna smlouvy u nás není žádný problém.      Zvolte si služby dle Vašich potřeb.
Zkrátka to, co vyhovuje Vám.

Profesionální personál

Tým GRAPE SC, a.s. jde s dobou.
Pravidelně se pro vás vzdělává a školí.
Proto vybíráme jen ty nejlepší z Vás.

Perfektní servis

Provozujeme technickou podporu
a dohledové call centrum 365/24/7.
Protože vy si perfektní přístup zasloužíte.

V tuto chvíli nabízíme práci na těchto pozicích:


JC Interiors Czechia s.r.o. - Jan Šťastný (IT Coordinator)

„Se společností GRAPE jsme jako zákazníci velmi spokojeni, kvalita služeb je na vysoké úrovni a proto i nadále budeme využívat jejich služeb.“

Popis odebírané služby:

- připojení centrály technologií v pásmu 10 GHz. Na služby je poskytované SLA 99,7%, garance opravy závady do 4 hod.


CIE Praga Louny, a.s. - Milan Hotový (IT Coordinator)

„Pro naši společnost je důležité mít silného a spolehlivého partnera v oblasti telekomunikačních služeb, a proto již od roku 2012 spolupracujeme se společností GRAPE SC, a.s., kterou můžeme jen doporučit..“

Aktuality z naší sítě

Chomutov (Kamenný Vrch), Pesvice a Strupčice / 11.9.2024 Z důvodu přestřihnutí optického kabelu neznámým pachatelem dnes ráno v 1:49 h v Chomutově na Kamenném vrchu 5279-80 nefungují naše služby, a to nejen na této lokalitě, ale i v Pesvicích a Spořicích. Na opravě naši technici již intenzivně pracují. Vše samozřejmě řešíme již i s PČR, které jsme poškození nahlásili.
Nefunkčnost služeb v Lounech / 1.8.2024

Vážení klienti, v části města Loun je bohužel právě lokální výpadek elektrického proudu z důvodu překopnutí hlavního elektrického kabelu, ne naší vinou. Společnost ČEZ již pracuje na odstranění závady. Děkujeme za pochopení.

Plánovaný výpadek - Chomutov / 10.7.2023 13.7. 00:00 - 04:00, tedy v noci ze středy na čtvrtek, dojde k výpadku všech služeb v Chomutově na sídlištích Kamenná, Zahradní a Jirkovská. Důvodem je přepojení lokalit na novou optickou trasu. Děkujeme za pochopení.
Plánovaná údržba Chomutov - Zahradní 5181!! / 10.11.2021

Termín: od 16.11 23:00 do 17.11. 04:00

Z důvodu prací na hlavním optickém bodu za účelem modernizace naší sítě dojde v noci z úterý na středu k výpadku služeb v ulici Zahradní a přilehlých lokalitách.

Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Plánovaná údržba sítě Postoloprty!! / 23.9.2021

Plánovaná údržba Postoloprty - Draguš 468, dne 27.9.2021 od 9:00 do 15:00. Omlouváme se za způsobené komplikace.