Převod (portace) čísla od jiného operátora, OKU
Chcete, abychom převod vyřešili za vás? Nejjednodušší cestou je předat nám OKU kód.
Pokud si chcete výpověď u stávajícího operátora vyřešit sami, pak kontaktujte svého stávajícího operátora a podejte výpověď z důvodu přenesení svého čísla. Od opouštěného operátora si vyžádejte Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele služeb (ČVOP). Toto číslo potřebujeme pro úspěšné přenesení vašeho čísla do sítě Laudatio (ERBIA MOBILE s.r.o.).
  • V síti Vodafone zavolejte na číslo *077, máte-li předplacenou kartu. Pokud máte paušál, pošlete výpověď poštou na adresu Vodafone, nebo navštivte prodejnu Vodafone.
  • V síti O2 Czech Republic zavolejte na *33, máte-li předplacenou kartu. Pokud máte paušál, podejte výpověď osobně na prodejně, nebo ji zašlete poštou.
  • V síti T-Mobile zavolejte na 4603 (+420 603 603 603) a požádejte o ČVOP.
Poté zašlete ČVOP emailem na adresu info@grapesc.cz.
Jakmile s vámi naše zákaznické centrum vyřeší podpis smlouvy, bude vás informovat o určeném datu přenosu vašeho telefonního čísla (datum přenosu je zpravidla za 14 dní od zpracování smlouvy).
  • Prostřednictvím České pošty obdržíte doporučeně novou SIM kartu se stejným telefonním číslem, která bude v síti Laudatio aktivní v den přenosu; den přenosu Vám bude sdělen při zpracování smlouvy.
  • V případě vyhotovení SIM karty se zcela novým telefonním číslem obdržíte SIM kartu již aktivní.
  • V případě výměny SIM karty obdržíte SIM kartu neaktivní. Pro její aktivaci nám zašlete sériové číslo nové SIM karty a telefonní číslo.
  • V 0:00 hodin dne přenesení čísla vypne stávající operátor SIM kartu ve svých systémech (doporučujeme kartu před půlnocí z telefonu vyndat a již ji nepoužívat, aby nedošlo k naúčtování dalšího dne poskytování služeb u stávajícího operátora). Následně proběhne přenos a nejpozději v 6:00 ráno je SIM karta aktivována v systémech Laudatio.
  • Vložte do svého mobilního telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi.
  • Vraťte původní SIM kartu původnímu operátorovi, pokud ji od Vás žádá.
OKU kód
Díky OKU (ověřovací kód účastníka) dokážeme přenést vaše stávající služby bez nutnosti podávat výpověď tak, aby na sebe vše plynule navazovalo. Nezaplatíte tak ani o korunu více kvůli překrývání služeb.
Zjištení OKU Blesk Mobil
OKU naleznete v internetové samoobsluze BLESKmobil.cz na internetových stránkách samoobsluha.bleskmobil.cz/selfcare/ na kartě Osobní údaje pod volbou Zobrazit OKU kód ve spodní části karty.
Zjištění OKU Mobil.cz
OKU naleznete v internetové samoobsluze Mobil.cz na internetových stránkách samoobsluha.mobil.cz na kartě Přenést čislo pod volbou Chci odejít.
Zjištění OKU Kaktus
OKU snadno zjistíte v klientské sekci Moje služby na internetových stránkách www.mujkaktus.cz/moje-sluzby. Po přihlášení v menu v pravém horním rohu zvolte položku Nastavení. V pravé dolní části stránky Nastavení klikněte v položce Rozloučení s kaktusem na volbu Získat OKU.
Zjištění OKU Sazka Mobile
OKU naleznete v internetové samoobsluze SAZKAmobil na internetových stránkách samoobsluha.sazkamobil.cz na kartě Přenos čísla pod volbou Přenos od SAZKAmobilu.
Zjištění OKU Tesco Mobile
OKU si vyžádáte formou SMS v předepsaném tvaru s vaším PUK kódem. Přesný tvar SMS získáte v samoobsluze TESCO mobile na internetových stránkách samoobsluha.tescomobile.cz. Po přihlášení v dolní části levého menu zvolte položku Přenos čísla volbu Chci přenést číslo, která otevře chat. Do chatu napište “chci oku kód” a řiďte se instrukcemi v odpovědi chatbotu.
Zjištění OKU T-Mobile
OKU u T-Mobile zjistíte jednoduše ve vaší zákaznické sekci (Můj T-Mobile) na webu muj.t-mobile.cz. Po přihlášení najeďte na Moje smlouva a v sekci Přehled Účastnických smluv klikněte na Zobrazit ověřovací kód účastníka. OKU kód se vám zobrazí po zadání vašeho hesla pro komunikaci s T-Mobilem.
Alternativně můžete zavolat na linku +420 603603603
Zjištění OKU O2
Zákazníci s paušálem O2: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Moje O2 na internetových stránkách moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici s Vaším telefonním číslem a v kartě produktu sjeďte úplně dolů k odkazu Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU). OKU kód Vám bude zpřístupněn po zadání Vašeho administrátorského hesla.
Zákazníci s paušálem O2 Spolu: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Moje O2 na internetových stránkách moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici Moje služby > O2 Spolu. V seznamu služeb v tarifu rozklikněte číslo které přenášíte. V detailu služby sjeďte úplně na konec stránky k položce Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU). OKU kód Vám bude zpřístupněn po zadání Vašeho administrátorského hesla.
Zákazníci s předplacenou kartou: Pro získání OKU kontaktujte operátora telefonicky na čísle *11 nebo přes chat v online samoobsluze Moje O2. Po ověření prostřednictvím hovoru nebo PUK kódu Vám bude OKU zasláno formou SMS.
Zjištění OKU u Vodafone
Tarifní zákazník: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Můj Vodafone na internetových stránkách www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení úplně dolů v patičce klikněte Nastavení služeb > Služby. Sjeďte dolů na konec stránky k sekci Ostatní a zvolte Kódy pro přenos čísla > Vyřeším si sám > Zobrazit.
Předplacená karta: OKU zjistíte v internetové samoobsluze Můj Vodafone na internetových stránkách www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení úplně dolů v patičce klikněte na Nastavení služeb > Služby. Sjeďte dolů na konec stránky k sekci Ostatní a zvolte Kódy pro přenos čísla > Vyřeším si sám > Zobrazit.


Potřebujete poradit s výběrem?

Ano a chci se dostavit osobně na pobočku...
Adresa:

Kukaňova 2262
430 03 Chomutov

Telefon:
(+420) 474 721 000
E-mail:
info@grapesc.cz
Pondělí 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Úterý 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Středa 7:30 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Pátek na objednání
Adresa:

Volyňských Čechů 837
438 01 Žatec

Telefon:
(+420) 415 210 556
E-mail:
info@grapesc.cz
Pondělí 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Úterý 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Středa 7:30 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Pátek na objednání
Adresa:

Hilbertova 465
440 01 Louny

Telefon:
(+420) 415 658 103
E-mail:
info@grapesc.cz
Pondělí 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Úterý 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Středa 7:30 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Pátek na objednání
Ano, zavolejte mi, prosím.

O nás a společnosti

Férový poskytovatel

Neměnná cena po dobu trvání uzavřené smlouvy.      Co slíbíme, to dodáme.
Věříme, že u nás rádi zůstanete.

Spokojený zákazník

V GRAPE SC, a.s. děláme vše pro to, aby všichni naši zákazníci byli spokojení.
Jste pro nás vždy na prvním místě.

Budoucnost

Jsme tu pro vás již více než 18 let
a neustále rosteme. 
A rozhodně v tom budeme pokračovat.

Možnost volby

      Změna smlouvy u nás není žádný problém.      Zvolte si služby dle Vašich potřeb.
Zkrátka to, co vyhovuje Vám.

Profesionální personál

Tým GRAPE SC, a.s. jde s dobou.
Pravidelně se pro vás vzdělává a školí.
Proto vybíráme jen ty nejlepší z Vás.

Perfektní servis

Provozujeme technickou podporu
a dohledové call centrum 365/24/7.
Protože vy si perfektní přístup zasloužíte.

V tuto chvíli nabízíme práci na těchto pozicích:


JC Interiors Czechia s.r.o. - Jan Šťastný (IT Coordinator)

„Se společností GRAPE jsme jako zákazníci velmi spokojeni, kvalita služeb je na vysoké úrovni a proto i nadále budeme využívat jejich služeb.“

Popis odebírané služby:

- připojení centrály technologií v pásmu 10 GHz. Na služby je poskytované SLA 99,7%, garance opravy závady do 4 hod.


CIE Praga Louny, a.s. - Milan Hotový (IT Coordinator)

„Pro naši společnost je důležité mít silného a spolehlivého partnera v oblasti telekomunikačních služeb, a proto již od roku 2012 spolupracujeme se společností GRAPE SC, a.s., kterou můžeme jen doporučit..“

Aktuality z naší sítě

Plánovaný výpadek - Chomutov / 10.7.2023 13.7. 00:00 - 04:00, tedy v noci ze středy na čtvrtek, dojde k výpadku všech služeb v Chomutově na sídlištích Kamenná, Zahradní a Jirkovská. Důvodem je přepojení lokalit na novou optickou trasu. Děkujeme za pochopení.
Plánovaná údržba Chomutov - Zahradní 5181!! / 10.11.2021

Termín: od 16.11 23:00 do 17.11. 04:00

Z důvodu prací na hlavním optickém bodu za účelem modernizace naší sítě dojde v noci z úterý na středu k výpadku služeb v ulici Zahradní a přilehlých lokalitách.

Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Plánovaná údržba sítě Postoloprty!! / 23.9.2021

Plánovaná údržba Postoloprty - Draguš 468, dne 27.9.2021 od 9:00 do 15:00. Omlouváme se za způsobené komplikace.

Problém se sítí je vyřešen. / 20.9.2021

Problém se sítí je vyřešen. V případě přetrvávajících obtížích, prosíme, odpojte router od napájení na cca 20 sec. a poté opět připojte. Pokud tato rada nepomůže,  zavolejte na naši hotline: 777 722 264, kde Vám kolegové individuálně pomohou. Děkujeme za pochopení.

Neplánovaný výpadek sítě / 20.9.2021

Aktuálně evidujeme výpadek CORE routeru. Kolegové se snaží problém co nejrychleji vyřešit. Za potíže se Vám velice omlouváme. Budeme Vás informovat.