7. Jak ušetřit za aktivační poplatek?

Aktivační poplatek se řídí platným ceníkem. Poplatek zahrnuje veškerý potřebný hardware na straně ISP pro správné fungování smluvené služby. Poplatek zahrnuje veškerou práci techniků potřebnou pro správné fungování služby.

Aktivační poplatek neobsahuje vícepráce nad rámec standardní aktivace služby.


Aktivační poplatek služby: 4.000 Kč

Zaplatíte při zřízení: 0 Kč

Doplatek aktivačního poplatku po ukončení služby: 4.000 Kč.


Rodinný dům, rychlost 100Mbps nebo 200Mbps - 60GHz pro rodinné domy

Aktivační poplatek služby: 4.000 Kč

Zaplatíte při zřízení: 1.500 Kč

Doplatek aktivačního poplatku po ukončení služby: 2.500 Kč.


Získejte 100% slevu na doplatek aktivačního poplatku. Stačí splnit jednu ze tří podmínek:

- služba je aktivní 24 měsíců

- aktivujte si novou internetovou službu třeba i na jiné adrese

- na přípojce dojde k aktivaci služby Internet jiným uživatelem


GRAPE SC, a.s., zelená linka 800 911 911, hotline 777 722 264

Potřebujete poradit s výběrem?

Ano a chci se dostavit osobně na pobočku...
Adresa:

Kukaňova 2262
430 03 Chomutov

Telefon:
(+420) 474 721 000
E-mail:
info@grapesc.cz
Pondělí 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Úterý 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Středa 7:30 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Pátek na objednání
Adresa:

Volyňských Čechů 837
438 01 Žatec

Telefon:
(+420) 415 210 556
E-mail:
info@grapesc.cz
Pondělí 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Úterý 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Středa 7:30 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Pátek na objednání
Adresa:

Hilbertova 465
440 01 Louny

Telefon:
(+420) 415 658 103
E-mail:
info@grapesc.cz
Pondělí 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Úterý 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Středa 7:30 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek 7:30 - 12:00 13:00 - 15:30
Pátek na objednání
Ano, zavolejte mi, prosím.

O nás a společnosti

Férový poskytovatel

Neměnná cena po dobu trvání uzavřené smlouvy.      Co slíbíme, to dodáme.
Věříme, že u nás rádi zůstanete.

Spokojený zákazník

V GRAPE SC, a.s. děláme vše pro to, aby všichni naši zákazníci byli spokojení.
Jste pro nás vždy na prvním místě.

Budoucnost

Jsme tu pro vás již více než 18 let
a neustále rosteme. 
A rozhodně v tom budeme pokračovat.

Možnost volby

      Změna smlouvy u nás není žádný problém.      Zvolte si služby dle Vašich potřeb.
Zkrátka to, co vyhovuje Vám.

Profesionální personál

Tým GRAPE SC, a.s. jde s dobou.
Pravidelně se pro vás vzdělává a školí.
Proto vybíráme jen ty nejlepší z Vás.

Perfektní servis

Provozujeme technickou podporu
a dohledové call centrum 365/24/7.
Protože vy si perfektní přístup zasloužíte.

V tuto chvíli nabízíme práci na těchto pozicích:


JC Interiors Czechia s.r.o. - Jan Šťastný (IT Coordinator)

„Se společností GRAPE jsme jako zákazníci velmi spokojeni, kvalita služeb je na vysoké úrovni a proto i nadále budeme využívat jejich služeb.“

Popis odebírané služby:

- připojení centrály technologií v pásmu 10 GHz. Na služby je poskytované SLA 99,7%, garance opravy závady do 4 hod.


CIE Praga Louny, a.s. - Milan Hotový (IT Coordinator)

„Pro naši společnost je důležité mít silného a spolehlivého partnera v oblasti telekomunikačních služeb, a proto již od roku 2012 spolupracujeme se společností GRAPE SC, a.s., kterou můžeme jen doporučit..“

Aktuality z naší sítě

Plánovaný výpadek - Chomutov / 10.7.2023 13.7. 00:00 - 04:00, tedy v noci ze středy na čtvrtek, dojde k výpadku všech služeb v Chomutově na sídlištích Kamenná, Zahradní a Jirkovská. Důvodem je přepojení lokalit na novou optickou trasu. Děkujeme za pochopení.
Plánovaná údržba Chomutov - Zahradní 5181!! / 10.11.2021

Termín: od 16.11 23:00 do 17.11. 04:00

Z důvodu prací na hlavním optickém bodu za účelem modernizace naší sítě dojde v noci z úterý na středu k výpadku služeb v ulici Zahradní a přilehlých lokalitách.

Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Plánovaná údržba sítě Postoloprty!! / 23.9.2021

Plánovaná údržba Postoloprty - Draguš 468, dne 27.9.2021 od 9:00 do 15:00. Omlouváme se za způsobené komplikace.

Problém se sítí je vyřešen. / 20.9.2021

Problém se sítí je vyřešen. V případě přetrvávajících obtížích, prosíme, odpojte router od napájení na cca 20 sec. a poté opět připojte. Pokud tato rada nepomůže,  zavolejte na naši hotline: 777 722 264, kde Vám kolegové individuálně pomohou. Děkujeme za pochopení.

Neplánovaný výpadek sítě / 20.9.2021

Aktuálně evidujeme výpadek CORE routeru. Kolegové se snaží problém co nejrychleji vyřešit. Za potíže se Vám velice omlouváme. Budeme Vás informovat.